יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

מנדפים למטבח תעשייתי

אנו יכולים להתמכר לריחות הנפלאים שיוצאים מהמטבח אך למעשה ריחות אלו עלולים להיות אשליה והעשן שמגיע אל מערכת הנשימה שלנו עלול לפגוע בנו גם כלקוחות ובוודאי כעובדים במטבח. מנדפים למטבח תעשייתי מונעים את החשש הזה ושומרים על אווירה תקינה.

מהם המנדפים ומדוע הם נחוצים?


בזמן פעילותו של מטבח תעשייתי עשן רב יכול לצאת מכול  תוצרי הבישול, בעיקר מטיגון ומצלייה. זה יכול להיות עשן בריח טוב או בריח רע אבל זה לא כל כך משנה את העובדה שנשימה של עשן רב עלולה לגרום לנזקים בריאותיים בטווח הארוך. כדי למנוע את הנזקים הללו, גם מהלקוחות ובוודאי גם מהעובדים שעובדים במטבח יום יום, מערכת נידוף הפכה להיות הכרחית בכל מטבח תעשייתי כלשהו. גם במבטח בבית שלכם מומלץ להתקין מנדף אך מנדפים למטבח תעשייתי, בגלל היקף העבודה, הופכים להיות מצילי חיים.

מנדפים למטבח תעשייתי שומרים על סביבה נעימה


·         מעבר לכך שמדובר על נהלים ותקנים שמחייבים את התקנת המנדפים, צריך להבין מדוע הם חשובים למטבח מצליח. אם בזמן שמישהו מבני המשפחה מבשל בצל מטוגן במטבח אתם מריחים את זה אפילו מחוץ לבית, דמיינו מה היה קורה אם הריח הזה היה מגיע אליכם בזמן שאתם אוכלים קינוח או כל מאכל אחר שריח של בצל לא מוסיף לו לטעם. ערבוב של ריחות הוא דבר גרוע אף יותר כשכמה ריחות מגיעים אל האף הלא נכון וכך למעשה המנדפים שומרים גם על סביבה נעימה בכל עסק, בעיקר במסעדות ובעיקר מצד הלקוחות.

·         מעבר לריחות שיוצאים מאותם בישולים, טיגונים וצליות, העשן שנוצר עלול לגרום לאווירה אפופה ולא נעימה. אף אחד לא רוצה לצאת עם ריח של עשן מהבגדים ובוודאי לא לנשום אותו דבר שמסוכן מאוד לבריאות. מנדפים למטבח תעשייתי יונקים את העשן על ידי יניקת אוויר יעילה ורציפה ופולטים אותו דרך ארובות או פתחי אוורור שמחוברים אל המנדף בתעלה.

מנדפים מעוצבים לכל מטבח


למרות שהמנדפים מבצעים עבודה חשובה ויעילה, מנדפים למטבח תעשייתי יכולים להיות גם גלויים לכל הלקוחות. יש כאלו שיאמרו שזה יותר יפה ויש כאלו שיאמרו שזה טרנד שיחלוף אך אי אפשר לא להתייחס לעיצוב המטבח כפרמטר חשוב לעיצוב כל המקום כולו כשהמטבח חשוף. תעלות מעוצבות שמרכיבות מנדפים מעוצבים יכולים לתרום מאוד למשימה הזו והם יוצרים עניין רב.


הפוסט "מנדפים למטבח תעשייתי" פורסם לראשונה בטמבלר הצלחה מיזוג אוויר
hatslaha.tumblr November 23,2017 via

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.