יום שני, 12 בינואר 2015

עומדים לפתוח מסעדה חדשה? חישבו על זרימת האוויר בתוכה!

אחד ההיבטים שתמיד חובה להתייחס אליהם, במידה ואתם עומדים לפתוח מסעדה חדשה, הוא ההיבט הבסיסי של זרימת האוויר בתוכה. מדוע זה חשוב דווקא במסעדה? קודם כל יש לזכור שבמסעדה צפויים להיות עשרות אנשים בבת אחת - וחשוב שלכולם יהיה מספיק אוויר ושלא תהיה תחושה של חנק או צפיפות. מעבר לכך, במסעדה נעשה שימוש בתנורים, סירים ושאר מתקנים שעלולים לייצר אוויר חם ומייבש. מבחינה זו, התקנה של מערכות סינון היא חיונית מאד להצלחת המסעדה שלכם.

מדוע המסננים הם חיוניים כל כך?

       מערכות סינון למטבח תורמות למסעדה - חשוב מאד לציין כי מערכות סינון שמותקנות במטבחים של מסעדות, תורמות מאד לפיזור נכון של האוויר במטבח, וכתוצאה מכך מסייעת מאד גם לעבודת המנדף בתוך המטבח. המסנן דואג שמלכתחילה תהיה זרימת אוויר טובה יותר במטבח, וגם דואג שהאוויר שיוצא מהמטבח יעמוד בסינון המתאים אם הוא עובר לשאר שטחי המסעדה - וכמובן שהדבר מסייע מאד בעיקר סינון שמן ושאר מרכיבים בעיתיים מאד.
       סינון הפחם והעשן הוא חיוני – ניתן להתקין מערכות סינון מיוחדות, שתפקידן לסנן עשן, פיח ופחם בעיקר בסביבת המטבח. ברגע שיש סינון של המרכיבים הללו מהאוויר, אתם יודעים שכל האורחים שלכם במסעדה, ינשמו אוויר נקי יותר וצח יותר. אל תשכחו שלעתים קרובות אוויר לא נקי ומזוהם עלול להעכיר את האווירה במסעדה כולה, ושמירה על אוויר נקי - היא קריטית.
       זרימה נכונה לכל הסועדים – באמצעות מערכות סינון ניתן לדאוג שבאופן כללי, תהיה מערכת בריאה ונכונה של זרימת האוויר במסעדה, וניתן אף לפקח על כך ולשלוט על כך במידת הצורך - ואפשר לשנות זאת במידה והמסעדה ריקה מאד, או דווקא עמוסה.

להביא את הטוב ביותר ללקוחות שלכם


זכרו כי מערכות הסינון הן השקעה לכל דבר ועניין. הן יאפשרו לכם ולעובדים ולאורחים ולסועדים נשימה טובה יותר - וזה כמובן רק יעודד את הלקוחות לחזור שוב ושוב בעתיד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.