יום ראשון, 19 באפריל 2015

מה כוללת מערכת סינון אוויר?

מערכות סינון אוויר כוללת שורה ארוכה של רכיבים שמטרתם היא טיהור האוויר בתוך חדרים סגורים. עיקר הרכיבים במערכת הם מסננים בדרגות שונות המותאמות לצרכי הלקוח ולאופי הזיהום. רכיבים אחרים הם מסננים ראשוניים עשויים נייר סיבי זכוכית, מסנני שמן, שקים, שקים קשיחים ופחם פעיל. כל אחד מהמסננים בתוך המערכת מותאם לרשימת הדרישות של הלקוח.

מערכות סינון אוויר משלבות בין האמצעים והתהליכים הבאים:

  • סינון רב שלבי
  • ייצור יונים שליליים להפקת אוויר מרענן
  • עמידה בתקני איכות הסביבה
  • סינון עוצמתי לטווח רחב של סוגי מזהמים
  • הפחתת חלקיקי מוצק, אבק, אבקנים, קשקשי בעלי חיים, נבגי עובש, אלרגנים ועשן


מערכת מסננים כוללת מסנן חד או רב פעמי ומצבר גיבוי. מטרת המצבר היא להבטיח את פעילות המערכת גם במקרים של הפסקת חשמל או אירועי חירום. את המערכת ניתן לשלב בבתים פרטיים, בחללים משרדיים, בעסק, בממ"ד או במפעלים וארגונים. המערכת פשוטה לתפעול והיא אינה דורשת רקע מקצועי מוקדם. השירות וההתקנה עבור המערכת ניתנים על ידי חברות מקצועיות המציעות גם ליווי ובדיקות תקינות תקופתיות.

איך בוחרים חומרי סינון עבור המערכת? 

אפקטיביות המערכת תלויה במידה רבה בבחירה נכונה של חומרי סינון. חומר סינון מסיבי זכוכית מתאים לשימוש ביחידות מיזוג אוויר, הוא בעל צפיפות משתנה ויש לו קיבולת קליטת אבק גבוהה והתנגדות נמוכה. מנגד, חומר סינון רחיץ רב פעמי עשוי סיבים טבעיים העוברים ציפוי פלסטיק. הוא יוצר משיכה אלקטרוסטטית לאבק, ניתן לרחיצה ומתאים לשימוש רב פעמי. חומרי סינון מסיבים סינתטיים מיועדים לתעשיית המזון ולמקומות בהם לא ניתן להשתמש בסיבי זכוכית.

כפי שניתן לראות, יש הרבה שיקולים המלווים את תהליך הבחירה, ההתקנה והתפעול של מערכות סינון אוויר. אלו מערכות האחראיות במידה רבה על איכות החיים שלנו בתוך משרדים וארגונים. בחירה נכונה מונעת נזקים בלתי הפיכים והיא יכולה להבטיח הזרמה של אוויר נקי לאורך זמן. הדבר החשוב הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות ולקבל הצעת מחיר מסודרת על מערכות סינון אוויר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.