יום ראשון, 10 ביוני 2018

מסנן אוויר חשמלי לטיהור אוויר הבית

מסנן אוויר שמתאים לכל מקום
מסנן אוויר הוא אחד הפריטים שיכולים להיות קטנים מאוד אך ההבדל שהם יוצרים גדול מאוד. מסנן אוויר שומר שהאוויר סביבנו יהיה נקי כאשר יש צורך להתאים אותו לכל מתאר שהוא. יש מסנני אוויר שמתאימים לאוויר שמזוהם בגלל עסק שנמצא קרוב מאוד אלינו ולפעמים לעסק עצמו, יש מסננים שמתאימים לאוויר מלא בעפר ואבק כתוצאה משיפוצים או מבנייה ויש מסנני אוויר שמתאימים לסינון כימי או ביולוגי. מסנני אוויר יכולים להיות חלק ממערכת או להיות נישאים על מסיכה אך מסנן אוויר חשמלי מבצע עבודה שונה. מסנן זה מחובר לחשמל ולמעשה מסנן את האוויר בלי זרימה שלו ממקום למקום.

מסנן אוויר חשמלי: מתי משתמשים בו ומה עבודתו?

  • מסנן אוויר חשמלי יכול להיות פתרון מעולה לאנשים שסובלים מבעיות רפואיות שקשורות במערכת הנשימה. אנשים שסובלים מאסטמה או מברונכיטיס יכולים להרגיש הקלה נפלאה ומשמעותית כאשר מסנן אוויר יותקן אצלם בבית. המסננים יכולים להיות בהמלצת רופא או כקנייה עצמאית לחלוטין והסביבה הבריאה שהם יוצרים יכול למנוע נזקים בהמשך.
  • מסננים אלו יכולים מבצעים עבודה מכנית וכימית. ניתן לרכוש איזה מסנן שרוצים לסביבת העבודה בין אם מדובר בעסק קטן או במפעל, ובוודאי למתאר ביתי. מסננים כאלו יכולים להיות ספציפיים לגבי זיהום מסוים שנמצא באוויר או כלליים, כאלו שינסו ללכוד אבק או מזהמים אחרים שמשייטים באוויר באמצעות משאבה יחסית פשוטה.
  • בניגוד למסננים אחרים שאנו מכירים מהתעשייה, מסננים חשמליים לא מתלבשים על פתחי יציאת אוויר או על פתחי אוורור אלא לרוב מוצבים בחלל הפתוח של מקום מסוים ועל ידי שאיבה יחסית עדינה ולא מורגשת מסננים כל חלקיק אוויר בתורו.

מסנן אוויר חשמלי לבית ולמשרד

כול אחד רוצה להיות במקום עם אוויר נקי ולפעמים רק אחרי שמסננים את האוויר מבינים עד כמה ההבדל גדול. בעוד אנשים רבים טוענים שאין צורך באוויר נקי והעניין הבריאותי לא משנה, גם אם העניין הבריאותי אינו הסיבה העיקרית להתקנת מסנן אוויר, איכות החיים והשהייה במקום משתפרת משמעותית. מסנן אוויר חשמלי מתאים לבית ולמשרד ובכל מקום שהוא יוצב הוא יעשה הבדל גדול. המסננים נישאים לכל מקום וחלק מהם פועלים על ידי חיבור שקע לתקע כמו כל מוצר חשמלי אחר כך שהרכישה הזו משתלמת ונוחה.

המאמר מסנן אוויר חשמלי לטיהור אוויר הבית  פורסם לראשונה באתר הבית – ריהוט ועיצובים
Via ריהוט.org.il June 10, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.