יום שני, 4 ביוני 2018

התקנת מנדפים


מנדפים למטבח הם מהמתקנים הכי חשובים שאפשר למצוא מטבח תעשייתי והם למעשה אלו שמאפשרים לעובדים ולמעשה גם ללקוחות ליהנות מאוויר נקי לחלוטין. עם זאת, נוכחותם של המנדפים אינה האחראית היחידה לכך אלא ההתקנה המקצועית שלהם.

חשיבות ההתקנה של המנדפים למטבח


את המנדפים אנו מכירים בדרך כלל כמנדף בודד שנמצא מעל הכיריים במטבח אך למעשה במטבחים תעשייתיים המנדפים רבים וחשובים יותר. בעוד מנדף ביתי מיועד לבישול ביתי בעיקר למען סילוק ריחות, כשיש בישולים רבים שלא נגמרים לאורך כל היממה, כיאה למטבח במסעדה, בחברות קייטרינג או באולמות אירועים יש צורך בתכנון קפדני יותר. הסיבה לכך היא במספר המנדפים הרב שצריכים לפעול ביחד, התעלות שלהן שצריכות להיות יעילות ובמטבחים שונים גם מעוצבות, וכמובן האישורים שצריך לקבל כדי להפעיל את המטבח כולו שדורש עמידה בנהלים.

התקנת מנדפים למטבח: כל מה שצריך לדעת


·         התקנת מנדפים חייבת להתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך שיש לו רישיון לשם כך. אי אפשר להתפשר על איכות המנדפים ואיכות ההתקנה, למרות שהמחירים לא תמיד מתאימים בעיקר לעסקים קטנים שמנסים לצמצם כמה שיותר בעלויות. חשוב מאוד לבצע סקירה של השוק לא רק כדי למצוא מחירים משתלמים יותר אלא לשמוע על כל החידושים וכל סוגי המנדפים למטבח שיציעו לכם וכך לבחור את הטובים ביותר.


·         התקנת המנדפים היא חלק משמעותי מקבל הרישוי לעסק. גם ככה תהליך רישוי עסקים בישראל לא כל כך פשוט אז בוודאי לא תרצו שלא תקבלו רישיון בגלל שהמנדפים שלכם הופכים את המטבח כולו ללא תקין ולמעשה ללא בטיחותי.

שינוי במטבח יכול לגרור שינוי במערכת הנידוף


זה שהתקנתם מנדפים למטבח זה טוב ויפה אך על כל שינוי שתבצעו במטבח עליכם להתעדכן האם אתם צריכים לבצע כל שינוי כלשהו במנדפים עצמם. אם המטבח שינה את ייעודו, אם הוספתם עוד מקומות לטיגון, אם המטבח גדול יותר או שהתעלות שהותקנו צריכות להשתנות, זה הזמן לבחון את השינוי באופן פרטני וכיצד הוא משפיע על נוכחות המנדפים. למשל, יכול להיות שיהיה צורך בעוד יחידת מנדפים, יכול להיות שיהיה צורך מערכת סינון נוספת וכולה.

המאמר "התקנת מנדפים" פורסם לראשונה בטמבלר הצלחה מיזוג אוויר
Via hatslaha.tumblr June 4, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.