יום שלישי, 22 במרץ 2016

מי מזהם את האוויר בבית שלי

האוויר בתוך הבית איננו נקי יותר, ולעיתים אף מזוהם בהרבה מהאוויר בחוץ

ישנה קונספציה, הנפוצה במיוחד בערים, לפייה האוויר מחוץ לבית הוא מזוהם ולא בריא לנשימה. דעה זו עשויה להכיל בתוכה אמת, פליטת פיח מאגזוזים של מכוניות, זיהום וכימיקלים ממפעלים הינם אכן גורמים המזהמים את האוויר העירוני. למרות זאת, דווקא במרחב בו אנו חשים הכי בטוחים, הבית הפרטי, לעיתים קרובות מצב האוויר הינו רע בהרבה. מדובר בסכנה רבה בהרבה לבריאות, מאחר ואנו מבלים בביתנו את רובן המוחלט של שעות היממה, בין אם בפעילות או בשינה, ומאחר ורוב הבעיות הבריאותיות הנגרמות מחשיפה לזיהום נוצרות לאחר חשיפה ממושכת.

יש מספר רב של גורמים לזיהום אוויר וסכנות בריאותיות נלוות בתוך הבית

אך מהם בעצם הגורמים לזיהום בתוך הבית הפרטי? למעשה, אין לכך תשובה ברורה, מאחר ובכל בית יש הרכב שונה לחלוטין של מזהמים באוויר המושפע מהסביבה החיצונית, מספר הדיירים, חיות מחמד, וחומרי הבניה ואיכותה. חלק מהגורמים המרכזים לזיהום אוויר בבית הינם:
  • לחות: לחות ורטיבות בחלל הבית עשויות לגרום לגדילה של פטריות, או חיידקים שונים. לחות עשויה לנבוע מנזילה חבויה מאחד מהצינורות, או מבעיות באיטום הבית כולו. הפטריות והחיידקים אשר יגדלו כתוצאה מכך, יסתובבו באוויר החדר ועשויים לגרום לתחלואה. מסנני אוויר מסוגלים להיפטר מזיהומים מהסוג הזה.
  • עישון: עישון הינו בעל השפעה שלילית הן על בריאות המעשן והן על הסביבה. למעשה, התגלה כי שרידים של פיח וחומרים מסוכנים מעישון נשארים בחלל הבית וברצפה במשך זמן רב.
  • צבע: צבע חדש משחרר חומרים רעילים לחלל האוויר אשר יש צורך בסינון אוויר הבית לשם סילוקם. הקפידו לצבוע כשחלונות הבית פתוחים.
מערכות סינון אוויר

יש לרכוש מערכות סינון אוויר רק מספק אמין, אשר יוכל להתאימם לבעיה הספציפית הקיימת בבית

מאחר וקיים מגוון רחב של גורמים לזיהום בתוך בית מגורים, יש צורך בהתאמה מושלמת של מסנני אוויר לבעיה הספציפית. רק רכישה מספק מוצרי סינון אוויר המכיר את התחום על בוריו, תבטיח התאמה מושלמת של המוצר הנרכש לבעיה, ותשפר את איכות האוויר במרחב המגורים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.