יום שני, 10 ביולי 2017

מסנן hepa לבית חולים

מסנן hepa מיוצר מנייר סיבי זכוכית והוא בעל כפלים צפופים. המאפיינים המיוחדים של המסננים הופכים אותו לפתרון טיהור אוויר אידיאלי במגוון רחב של מקומות ובין היתר גם בבתי חולים. היתרון הבולט של המסנן הוא שטח פנים מקסימאלי ומסגרת עשויה עץ, אלומיניום ופח מגולוון. השילוב בין חומרי הגלם מעניק למסננים עמידות והופך אותו לחלק בלתי נפרד ממערך ההגנה וסינון האוויר.

יש כמה סיבות בגללן צריך להקפיד על שימוש במסנן hepa בבתי חולים, מעבדות, מרפאות  וכדומה:


א. קליטת חלקיקים ביעילות גבוהה – אנשי מקצוע ממליצים על שימוש במסנן מן הסוג הזה בגלל שהוא מתאפיין בקליטת חלקיקים ביעילות גבוהה. יעילות קליטת החלקיקים מונעת בלאי של המסנן ומאפשרת טיהור טוטאלי של האוויר.

ב. ביטול זיהום נגיפימסננים יכולים באופן תיאורטי להגיע למצב של הסרת מעל 99% של אבק, אבקנים, עובש וחלקיקים הנישאים בעבר. במקרים כאלה הוא מצמצם או אפילו מבטל לגמרי זיהום נגיפי. השימוש במסנן חיוני לשמירה על סטריליות בכל סוגי בתי החולים בארץ ובעולם.

ג. מאפיינים מיוחדים – המאפיינים של מסנן hepa מותאמים לסביבת בתי חולים, מרפאות ומעבדות. אפשר להשיג את המסננים בגדלים שונים ולשמור על ירידת לחץ מקסימאלית רצויה גם לאחר שימוש ממושך. המסננים האבסולוטיים נאטמים לתוך הקיר ותוחלת החיים שלהם עומדת על כמה שנים לפחות.


איפה עוד משתמשים במסנני hepa?


מי שעדיין לא השתכנע לגבי חשיבות מסנן hepa לבית חולים יכול להתרשם מרשימת המקומות הנוספים בהם משתמשים בו. המסנן נפוץ בחדרים נקיים של מוליכים למחצה, בתעשיית התרופות ובחברות שעוסקות בפיתוח וייצור טכנולוגיות ביו וגנטיקה. הוא חיוני במפעלים של התעשייה הכימית ומשמש לטיהור אוויר גרעיני. כיום נהוג לשלב את המסננים גם במשרפות פסולת והוא קיים בתעשיית המזון, הרפואה, האופטיקה, הרכב וההנדסה המדויקת.


לסיכום, לא אמור להיות ספק לגבי היעילות של מסנן hepa בבתי חולים. המסנן פועל בצורה ייחודית ומיוצר מחומרי גלם שמתאימים לדרישות גבוהות מבחינת יעילות. את המסנן מתקינים לפי המפרט הטכני ובהתאם לצרכים של בתי חולים ומקומות סטריליים אחרים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.