יום שלישי, 7 בנובמבר 2017

פילטר פחם למזגן

פילטרים למזגן - שואפים אוויר נקי לנשימה
קשה לשרוד את ימות הקיץ הלוהטים של ישראל מבלי להפעיל מזגן מתקדם שיצנן אותנו מעט. כדי להבטיח שהאוויר שאנו נושמים בסופו של דבר יהיה נקי וראוי לשאיפה, מומלץ להתקין אך ורק מערכות מיזוג בהן מובנים פילטרים שונים לסינון אוויר. הפילטרים אחראים לסנן את האוויר מכל חומר שעשוי להימצא בו (לכלוך, אבק, אלרגנים) לפני שהוא נשאב לקירור במערכת המיזוג. באופן ספציפי, פילטר פחם למזגן אחראי לספוג ריחות רעים שעלולים להצטבר בחלל. פעילות שוטפת ויעילה של הפילטרים מבטיחה הרבה מעבר לאוויר נקי – היא אף תורמת לאיכות הקירור של המזגן.

כל מה שחשוב לדעת על פילטר פחם


·         תכונותיו הייחודיות של החומר – פחם מורכב בעיקרו מפחמן ומשמש כחומר נפוץ ופעיל בענפי התעשייה השונים. בזכות כושר הספיגה הרב שלו הפחם מתאים במיוחד לספיגה של ריחות רעים וגזים הנפלטים אל חלל החדר, ולכן מייצרים ממנו פילטרים לסינון אוויר.
·         שימו לב לאיכות החומר – איכותו של פילטר למזגן מושפעת במידה רבה מאיכות החומר ששובץ בו. הקפידו לרכוש פילטר פחם למזגן מתוצרת ידועה ומוכרת וכך תבטיחו לעצמכם פילטר בעל כושר סינון גבוה יותר.
·         גודל הפילטר משפיע גם כן – גודלו של פילטר פחם למזגן משפיע אף הוא על איכות סינון האוויר. כדי להאריך את משך פעולת הסינון ואורך חייו של הפילטר - שאפו לרכוש מזגן בעל פילטר בשטח רחב ככל
שתוכלו.

להגנה מקיפה – שילוב מגוון פילטרים



בימנו, דגמי המזגנים המתקדמים ביותר בשוק משלבים בתוכם מספר פילטרים מסוגים שונים. באופן זה מתקבלת מערכת סינון וטיהור אוויר מתקדמת בה כל פילטר אחראי לבצע פעולה מעט שונה. כך למשל, בעוד שפילטר פחם למזגן אחראי לטהר את האוויר הרי שפילטר אלקטרוסטטי מופקד על לכידת אבק. הפעולה המשולבת של סוגי הפילטרים השונים מבטיחה לכם אוויר באיכות גבוהה וראויה לנשימה. השמירה על איכות האוויר שאנו נושמים תלויה אך ורק בנו, וככל שנשכיל להשקיע במערכות מתקדמות יותר לסינון וניקוי – כך נוכל להנות מחלל נעים יותר לשהייה.  


הפוסט "פילטר פחם למזגן" פורסם לראשונה בטמבלר של הצלחה
hatslaha.tumblr November 07,2017 via
https://hatslaha.tumblr.com/post/167225837355/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%98%D7%A8-%D7%A4%D7%97%D7%9D-%D7%9C%D7%9E%D7%96%D7%92%D7%9F  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.