יום רביעי, 11 באפריל 2018

מנדפים לפרטיים ולמסחריים - מה ההבדל?


לקוחות פרטיים ומסחריים זקוקים למנדפים עבור צרכים שונים. את ההבדלים בין סוגי הלקוחות ניתן לבדוק בעיקר בקטגוריות הבאות:

א. עיצוב – מערכות אוורור בבתים, דירות ובנייני משרדים מעוצבים כדי להתאים לחלל הפנים. לעומת זאת, לקוחות מסחריים ותעשייתיים אינם משקיעים בעיצוב חיצוני של המערכות. העיצוב הוא פקטור רק במקומות בהם ניתן לראות אותו. עבור רוב הלקוחות המסחריים אין לעיצוב משמעות, בעוד לקוחות פרטיים עשויים להשתמש בו כחלק בלתי נפרד ממערכת השיקולים.

ב. ניקיון ותחזוקהמנדפים מיוצרים מנירוסטה על מנת להקל על עבודות הניקיון והתחזוקה. פתרונות נידוף פרטיים קלים לניקוי אך הם מחייבים הקפדה על הוראות היצרן. מנגד, בענף המסחרי והתעשייתי נהוג לבצע את הניקיון עם חברות מקצועיות בלבד. ניקיון של גופי אוורור תעשייתיים נחשב מסובך והוא מחייב הקפדה על כללי בטיחות מחמירים.

ג. הספק – ברמה הטכנית, פתרונות אוורור ללקוחות פרטיים שונים מהפתרונות הקיימים עבור לקוחות מסחריים גם בהספק. הפונקציונאליות של פתרונות נידוף מסחריים גבוהה ומגוונת יותר. כל מסעדה או בית קפה למשל צריכים להיות מאובזרים כראוי על מנת לעמוד בתקנים שנקבעו על ידי הרשויות. בקרב לקוחות פרטיים השיקול הזה אינו רלוונטי והטעם האישי הוא זה שקובע. לכן רצוי לבדוק מראש את ההספק ואת השפעת המפרט הטכני על מחיר המוצר.

איך יודעים אילו מנדפים לבחור?

הדרך הטובה ביותר לבחור מנדפים היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. גם לקוחות פרטיים וגם לקוחות מסחריים זקוקים לשירותי ייעוץ מן הסוג הזה. הייעוץ ניתן דרך חברות מקצועיות ועל בסיס רקע תיאורטי, ניסיון מעשי והיכרות עם האמצעים והאביזרים השונים. מעבר לכך, רוב שירותי הייעוץ אינם דורשים התחייבות לרכישת המוצר. הייעוץ הוא חלק בלתי נפרד מהשירות ללקוח ולכן כדאי לנצל אותו.

לקוחות פרטיים ומסחריים כבר לא צריכים להתלבט היום בין מערכות אוורור ונידוף עשן. עליהם לבחור את המוצרים המתאימים להם מתוך הקטלוג הקיים, אך רק לאחר ייעוץ והתאמה אישית. ההבדלים בין מנדפים לפרטיים ולמסחריים גדול מכפי שנהוג לחשוב ולכן הוא מחייב התייחסות לשיקולים ספציפיים.

המאמר "מנדפים לפרטיים ולמסחריים" פורסם לראשונה בטמבלר הצלחה מוצרי מיזוג אוויר
Via hatslaha.tumblr.com April 12, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.