יום ראשון, 10 ביוני 2018

מסנני אוויר לתעשייה


מדוע להתקין מסנני אוויר תעשייתיים?

מסנני אוויר לתעשייה מסייעים לנו לשמור על איכות האוויר שאנו שואפים ומכניסים לגופנו. מסננים אלו דומים בפעולתם למסנן האוויר הביתי שוודאי פגשתם בחדרי שירותים ומטבחים פרטיים רבים, ומתאימים להתקנה בכל בית עסק, מפעל, חדר ייצור או חלל תעשייתי אחר רלוונטי. תפקידם של מסנני אוויר לתעשייה הנו לאפשר לצוות העובדים במקום לעבוד ללא הפרעה וללא חשש משאיפת חומרים רעילים. בתוך כך, המסננים מונעים חדירה של אדים, ריחות, גזים, אבק או עשן, ומשפרים את האיכות של האוויר הנכנס לאותו חלל. בשונה ממסננים המיועדים לשימוש פרטי, מסננים תעשייתיים מסוגלים להתמודד עם נפח עבודה וסינון גדול בהרבה.

בוחרים מסנן אוויר לפי הצורך הספציפי

·         אפיון גודל החלל וצרכיו – כדי לבחור מסנן אוויר תעשייתי מומלץ בתור התחלה לאפיין את גודלו וצרכיו של החלל המיועד להתקנה. לעיתים מסנן אוויר יחיד לא יספיק לביצוע העבודה כולה, ויהיה עליכם לשלב מספר מסננים מסוגים שונים.
·         החומר העיקרי המיועד לסינון – במידה וישנו חומר עיקרי המיועד לסינון באותו חלל ניתן לבחור במסנן אוויר ספציפי שמתמחה בספיגה או סילוק שלו. כך למשל, מסננים מסיבי זכוכית יעילים במיוחד בקליטת אבק, בעוד שמסנני פחם יעילים בספיחת ריחות רעים.
·         אפשרויות התקנת המסנן – בחלק מהמקרים קיימת אפשרות מוגבלת להתקנה של המסנן, וגם אז יהיה עלינו לבחור בדגם שעונה על הצורך הספציפי של אותו חלל. דוגמא לכך הנה התקנה של מסננים על גבי מפוחים או על מערכות למיזוג אוויר. 
התייעצו עם מומחה לבחירת מסננים

כדי להבין מהו סוג המסנן האפקטיבי ביותר עבורכם מומלץ להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה בתחום. לאור ריבוי הסוגים של מסנני אוויר לתעשייה ומגוון הדגמים היוצאים לשוק מדי שנה – חוות דעת של בעל ניסיון בתחום תוכל לסייע לכם לעשות מעט סדר בהיצע הרחב. תוכלו לשטוח בפניו של אותו מומחה את מאפייני הפעילות התעשייתית בעסק שלכם ואת מאפייני החלל הרלוונטי, וכך לקבל חוות דעת רלוונטית ומותאמת באופן ספציפי עבור צרכי הסינון שלכם. בין אם אתם מפעילים מטבח במלון גדול או חדר מכונות במפעל – סינון האוויר בחדר קריטי לשמירה על בריאות העובדים שלכם.  

המאמר " מסנני אוויר לתעשייה" פורסם לראשונה בטמבלר הצלחה מוצרי מיזוג אוויר
Via hatslaha.tumblr.com June 10, 2018

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.