יום שני, 24 בדצמבר 2018

כיצד להוביל נכון מנדפים במעבר דירה



כדי להעביר מנדפים בצורה הכי בטוחה שיש אתם חייבים לבחור בחברת הובלות מקצועית. אם אתם מחליטים לעבור דירה לבדכם אתם חייבים לקחת בחשבון שאתם לוקחים לא מעט סיכון. יכול להיות שהמנדפים שלכם יחד עם עוד כמה פריטים ברי עיקום או ברי שבירה פשוט ייהרסו בדרך, ואז האובדן הכספי שלכם יהיה הרבה יותר גדול מהמחיר של ההובלה כולה. חברת הובלות מקצועית תוכל להוביל את ה מנדפים שלכם בבטחה עד ליעד החדש והיא גם תספק לכם אחריות על כך, להובלה בלב שקט.

ליצור קשר עם מתקיני המנדפים


כדי להעביר את המנדפים במטבח שלכם אל המטבח החדש, אתם צריכים קודם כל לפרק אותם. אחרי שתפרקו אותם, אתם צריכים להתקין אותם במטבח החדש,  ורק החברה שהתקינה את המנדפים תוכל לעשות זאת. כדאי מאוד להכין את התשתית להתקנה לפני שאתם מעבירים את המנדפים ולמעשה חברה מקצועית תוכל לדאוג לזה כבר באותו היום, יום ההובלה. צרו קשר עם חברת ההתקנה של המנדפים, לעתים זו תהיה גם זו שמכרה לכם אותם, ותשריינו אותה ליום ההובלה שקבעתם.

לפרק ולארוז אותם במקצועיות


הפירוק שלהם הוא אמנם שלב קריטי אך הוא ממש לא האחרון שחשוב. הפירוק שלהם צריך להתבצע לגורמים כמה שיותר קטנים כדי שחתיכות המתכת הענקיות של המנדף לא יתעקמו במהלך ההובלה מה שגם יפגע להם בעיצוב ולעתים גם לא יאפשר את ההתקנה שלהם שוב. האריזה שלהם היא שלב חשוב מאוד כדי למנוע את העיקום שלהם ולשם כך יש צורך להשתמש בבדים ובניילון בועות אוויר.


אולי בכל זאת תשאירו אותם?


אי אפשר לדבר על העברת המנדפים למטבח החדש בלי לשקול קנייה של מנדפים אחרים. נכון שזה עולה יותר אך בסופו של דבר לא תמיד הפער יהיה משמעותי, ובטח לא ההתעסקות. הובלת מנדפים למטבח החדש לא תמיד תתאפשר כיוון שהתקנת התשתית תהיה יקרה ותהיה דומה במחיר להתקנה חדשה, מה גם שלא תמיד המנדף יתאים בעיצוב או בהספק למטבח החדש. לכן חשוב לשקול זאת היטב ולא לקחת את ההעברה כעניין ברור מאליו.
המאמר באדיבות הצלחה מוצרי מיזוג אוויר המספקת מנדפים נירוסטה, מנדפים למטבח ועוד.
המאמר "כיצד להוביל נכון מנדפים במעבר דירה" פורסם לראשונה באתר עוברים דירה
Via topmovers.co.il December 24, 2018


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.