יום שני, 16 בנובמבר 2015

מערכות סינון לענף המזון

מערכות לסינון אוויר מתאימות למסעדות, מטבחים תעשייתיים, מוסדות ציבוריים ובתי עסק פרטיים. מסנן אוויר איכותי חשוב מאוד לענף המזון. בנוסף, המערכות מותאמות לצרכי הלקוח וניתן לבחור אותן מבין מגוון רחב הכולל:
·       מסננים למערכות מיזוג
·       מסנני שקים ומסננים ראשוניים
·       מסנני HEPA
·       חומרי סינון
·       מסננים למנדפים

סוגי מערכות בולטות

הנה לדוגמא שני סוגים בולטים של מערכות לסינון אוויר:
  1. מערכת CBL - תא סינון פחים פעיל בנוי במבנה פרופילים קשיח. היתרון שלו הוא גישה למסננים משני צידי התא, כמו גם תא סינון הבנוי מראש להצבה חיצונית. לתא הסינון יש רגליים וגגון נגד גשם, דלתות ופנלים מפח מגולוון והוא צבוע בשתי שכבות: צבע יסוד וצבע עליון. מבחינת המפרט הטכני, במערכות לסינון אוויר מסוג CBL ניתן למצוא מסנן ראשוני מדגם אמרגלס, דורלסט או דגם מתכתי. המסנן השלישוני מגיע ליעילות של 65% ומידות מגשי הפחם נבחרות לפי צרכי הלקוח מבין שתי אופציות. ניתן לשלב מסנן אבסולוטי, משקע אלקטרוסטטי וסוג פחם בהתאם לסוג המזהמים במסעדה. כל הדגמים מתוכננים לפי תקן איכות הסביבה והבדיקות התקופתיות מבוצעות על ידי אנשי מקצוע.
  2. מערכת ARC - אלו מערכות סינון פעיל מדגם AirCarb וגם הן בנויות במבנה פרופילים קשיח. הדלתות כוללות סגרים מהירים וצירים ואת המערכת ניתן להציב בחוץ בזכות רגליים וגגון נגד גשם. עם זאת, ההבדל העיקרי בין מערכת ARC לבין מערכות לסינון אוויר אחרות הוא במפרט הטכני. למערכת ARC יש מפוח יניקה צנטריפוגלי עם כניסה כפולה והנעת רצועות כפות קדימה או לאחור, כמו גם מסנן שקים בעל יעילות של עד 95% לפי הצורך. דגמי היחידה מתוכננים ובנויים לפי תקן איכות הסביבה ואת סוג הפחם מתאימים לסוג המזהמים לאחר התייעצות עם הגורמים הרלוונטיים.

מערכות לסינון אוויר


לסיכום, בעלי מסעדות צריכים לבחור היטב מערכות לסינון אוויר ולנצל את היתרונות שלהן. המסנן משדרג את איכות האוויר, משפר את רמת הבטיחות במטבח ומונע דליקות. המסננים גם אחראיים על טיפול במפגעי ריח ועל סילוק אדים שומניים ועשן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.